Politica de returnare

G.   Politica de returnare

Voinicel.ro se straduie sa va ofere produse personalizate de foarte buna calitate utilizand materii prime de foarte buna calitate ale producatorilor renumiti in domeniu.

  1. Inainte de a face o comanda, parcurgeti cu atentie toate informatiile si imaginile ce insotesc produsul dorit pentru a va face o imagine clara si completa, si verificati daca produsul corespunde necesitatilor Dvs. din toate punctele de vedere. Daca totusi, detaliile furnizate nu va sunt suficiente, scrieti-ne la sales@Voinicel.ro sau telefonati-ne la numerele afisate pe prima pagina a sit-ului. Va stam la dispozitie cu orice alte informatii pe care le solicitati.
  2. „Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Consumatorul are obligatia insa de a suporta costurile directe legate de returnarea produselor”[9].
  3. Nu acceptăm returul produselor ce tin de igiena personala care au fost desigilate si testate de consumator, in cazul de fata pernele, lenjeriile de pat, pilotele si aparatorile de pat. Motivul refuzului returului tine de protecția sănătății si igienei clienților nostri[10]. Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete, mirosuri, fara a fi spalat. Doar daca produsul se afla in stare in care a fost livrat il puteti returna, impreuna cu documentele insotitoare (factura fiscala, instructiunile de utilizare si declaratia de conformitate si garantie) in ambalajul original. Un produs pe care ati dormit nu mai poate fi returnat si apoi revandut, din motive de igiena corporala.
  4. In situatii exceptionale puteti face retur partial, adica returnati perna fara fata de perna, iar noi va facem stornarea contarvalorii pernei minus husa si transport.
  5. Clientul este obligat sa notifice in scris Voinicel.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin formularul de retur din josul paginii. Nu se accepta comunicarile telefonice.
  6. Termenul maxim este de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
  7. Conform legislatiei “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta” […] “c. furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar”. Va rugam sa tineti cont de faptul ca specificatiile fac referire la: culoare, dimensiuni, tip de material, adaugara/scoatere de aplicatii, dimensiuni, culoare material, etc si se transmit in scris pe email sau in comanda efectuata. Produsele realizate la comanda, nu sunt produse de serie si intra in executie la cererea expresa a clientului, fapt care atrage dupa sine imposibilitatea de a returna produsul. Nu ne asumam responsabilitatea pentru informatiile transmise eronat de catre client cu privire la specificatiile produsului solicitat la comanda.
  8. Clientul are obligatia de a pastra ambalajul in starea initiala. In cazul in care acesta este deteriorat ne rezervam dreptul de a nu rambursa banii sau schimba cu un alt produs. Coletul va fi trimis inapoi catre client.
  9. In cazul returnarii produsului, acesta trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Produsele care prezinta defecte precum: urme de machiaj, grasimi, deodorant, pete, lovituri, zgarieturi, etichete murdare sau rupte, urme de uzura prin purtare, crapaturi, rupturi, sau sunt utilizate in alte conditii decat cele prevazute in certificatul de garantie si in instructiunile de intretinere, nu se pot returna.
  10. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, sau cu un alt produs, acesta trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mare, decat valoarea produsului returnat.
  11. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
  12. Confirmarea de receptie retur se transmite in scris pe email in termen de 48 de ore de la primirea si verificarea coletului.
  13. Orice retur dupa o perioada mai mare de 14 zile calendaristice de la receptia produselor este considerat expirat.
  14. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data la care am receptionat produsul returnat. Restituirea contravalorii produselor se face prin transfer bancar in contul indicat in scris. In acest caz ne sunt necesare urmatoarele informatii: Nume titular cont, cont IBAN.
  15. Din valoarea sumei returnate se va retine costul transportului suportat de Voinicel.ro la expedierea coletului (este valabil pentru situatiile in care ati beneficiat de transport gratuit si returnati integral comanda sau mai mult de jumatate din valoarea acesteia). Valoarea retinuta se calculeaza in functie de tariful practicat de firma transportatoare si formatul expeditiei.
  16. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data si pentru un singur produs.
  17. Clientul care nu-si ridica/preia produsele comandate, va fi refuzat, pe viitor, pentru alte livrari.
  18. Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.
    NU UITATI: Asigurati-va ca produsul pe care vreti sa-l returneti indeplineste conditiile de retur de aici.

27.  Formular retur de produs

Ca sa poti returna produsele vandute de Atelierul de perne Voinicel.ro completeaza formularul de aici.

NU UITATI: Asigurati-va ca produsul pe care vreti sa-l returneti indeplineste conditiile de retur de aici.

04.10.2018