Coș de cumpărături

Politica de returnare

G.  Politica de returnare

Voinicel.ro se straduie sa va ofere produse de foarte buna calitate utilizand materii prime de foarte buna calitate ale producatorilor renumiti in domeniu.

  1. Inainte de a face o comanda, parcurgeti cu atentie toate informatiile si imaginile ce insotesc produsul dorit pentru a va face o imagine clara si completa, si verificati daca produsul corespunde necesitatilor Dvs. din toate punctele de vedere. Daca totusi, detaliile furnizate nu va sunt suficiente, scrieti-ne la sales@voinicel.ro sau telefonati-ne la numerele afisate pe prima de Contact. Va stam la dispozitie cu orice alte informatii pe care le solicitati. De asemenea cititi si aplicati Termenii si Conditiile la care ati aderat in momentul  trimiterii solicitarii de comanda.
  2. In cazul in care doriti sa va retrageti din contract, trebuie sa aveti in vedere ca returul nu este gratuit. „Va trebui să suportați costul direct al returnării bunurilor ”[9].
  3. Daca aceasta conditie nu este indeplinita, din valoarea sumei returnabile se va retine costul transportului in functie de tariful practicat de firma de curierat.
  4. „Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta […], fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.
  5. In caz de retur, produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrate, adica in STAREA INITIALA, si anume: nepurtate, fara a fi spalate, fara urme de machiaj, fara mirosuri (de creme, deodorant, detergent, corp uman sau animal) ori fara grasimi, fara destramari, fire rupte, taieturi, fara huse spalate sau calcate, fara urme de uzura sau sifonare prin purtare, par uman sau de animale, fara pete de sange, cu etichetele producatorului intacte. Doar daca produsul se afla in STAREA INITIALA il puteti returna, impreuna cu documentele insotitoare (factura fiscala, instructiunile de utilizare si declaratia de conformitate si garantie) in ambalajul original (cutie de carton si sac de plastic).
  6. In cazul in care produsul sau parti ale lui (cum ar fi husele) nu mai sunt in STAREA INITIALA inseamna ca va aflati in situatia descrisa de DIRECTIVA 2011/83/UE la punctul (47) adica „Sunteti responsabil(a) pentru diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor.” adica produsul a fost modificat din starea initiala si nu mai este (re)vandabil din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena[10] dar si de etica in afaceri. Apreciem mult sinceritatea in colaborare.
  7. Daca produsele in totalitate sau componente ale acestora care nu se afla in STAREA INITIALA nu vor fi rambursate. Acestea raman in custodie, la dispozitia dvs, 14 zile dupa care vor fi casate prin reciclare sau, mai bine, le puteti retine la Dvs.
  8. In caz de retur, sunteti obligat(a) sa notificati in scris Voinicel.ro intentia Dvs. prin completarea formularul de retur din josul paginii. Simpla comunicare la telefon sau SMS de retragere din contract nu este suficienta.
  9. Termenul maxim de retur este de 14 zile calendaristice de la data trimiterii dovezii ca produsul a plecat de la Dvs. si a fost expediat catre noi prin curierat rapid.
  10. Conform legislatiei nationale si europene “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta” […] “c. furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar”. Va rugam sa tineti cont de faptul ca specificatiile fac referire la: culoare, dimensiuni, tip de material, adaugara/scoatere de aplicatii, dimensiuni, culoare de material, etc si se transmit in scris, pe e-mail, sau in solicitarea de comanda. Produsele realizate la comanda, nu sunt produse de serie si intra in executie la cererea expresa a clientului, fapt care atrage dupa sine imposibilitatea de a le returna. Nu ne asumam responsabilitatea pentru informatiile transmise eronat de catre client cu privire la specificatiile produsului personalzat.
  11. Dumneavoastra aveti obligatia de a pastra ambalajele in starea initiala pana la retur astfel incat transportul sa nu altereze calitatea produselor.
  12. In concluzie, la returnare, produsele trebuie sa fie IN STAREA INITIALA IN CARE A FOST LIVRATE (in ambalajele originale -cutie si sac de plastic- cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Produsele care prezinta urme de machiaj, creme, grasimi, deodorant, pete, destramari, fire rupte, taieturi, etichete murdare sau rupte, huse spalate, huse calcate, urme de uzura sau sifonare prin purtare, par uman sau de animale, rupturi, sange, sau sunt utilizate in alte conditii decat cele prevazute in certificatul de garantie si in instructiunile de intretinere, NU SE POT RETURNA si nu vor fi rambursate sumele pentru aceste produse sau componentele ale acestor produse care nu sunt in IN STAREA INITIALA IN CARE A FOST LIVRATE.
  13. In alte situatii, de exemplu in cazul inlocuirii produsului cu unul identic, sau cu un alt produs, acesta trebuie sa aibe o valoare egala sau mai mare, decat valoarea produsului returnat.
  14. Returul pentru inlocuirea modelului/culorii, doar daca produsul este in starea initiala, este acceptat o singura data si pentru un singur produs. Daca inlocuirea este solicitata de client, acesta plateste transporturile tur-retur. Daca inlocuirea ni se datoreaza noua, transporturile ne revin tur-retur.
  15. In cazul depasirii termenului de 14 zile calendaristice, clientul isi pierde dreptul de a returna produsul (de a se retrage din contract).
  16. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
  17. Confirmarea de receptie a returului se transmite in scris pe e-mail in termen de 14 zile de la primirea si verificarea coletului.
  18. In cazul rambursarii contravalorii produsului aflat in starea initiala, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data la care ati facut dovada de trimitere prin curierat (document de transport AWB). Restituirea contravalorii produselor se face prin transfer bancar in contul indicat in scris prin formularul de retur. In acest caz ne sunt necesare urmatoarele informatii: Nume titular cont, cont IBAN si banca.
  19. Consumatorul care nu-si ridica/preia produsele comandate si nu plateste transportul pentru tur-retur, va fi refuzat, pe viitor, pentru alte livrari.
  20. Consumatorul care a primit produsul, conform comenzii, l-a returnat cu incalcarea Termeniilor si Conditiilor noastre, si revine cu o noua comanda, va fi refuzat, pe viitor, pentru alte livrari.
  21. Retururile nu se primesc prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat gen Fan Courier sau DPD Romania, sau prin o alta firma de curierat la alegerea dvs. atat timp cat respectati prevederile din capitului G.

NU UITATI: Asigurati-va ca produsul pe care vreti sa-l returneti indeplineste conditiile de retur.

28.  Formular retur de produs

Ca sa puteti returna produsele vandute de Atelierul de perne Voinicel.ro (a va retrage din contract) trebuie sa completati Formularul de retur.

NU UITATI: Asigurati-va ca produsul pe care vreti sa-l returneti indeplineste conditiile de returnare.