Formular retur de produs

NU UITATI: Asigurati-va ca produsul pe care vreti sa-l returneti indeplineste conditiile de retur.




























Important (extras din capitolul G. Politica de returnare):

1. Nu acceptăm returul produselor ce tin de igiena personala care au fost desigilate si testate de consumator si anume: fețele de pernă, lenjeriile de pat, pilotele si aparatorile de pat. Motivul refuzului returului tine de protecția sănătății si igienei clienților nostri. Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete, mirosuri, fara a fi spalat. Doar daca produsul se afla in starea in care a fost livrat il puteti returna, impreuna cu documentele insotitoare (factura fiscala, instructiunile de utilizare si declaratia de conformitate si garantie) in ambalajul original (cutie si sac). Un produs pe care ati dormit nu mai poate fi returnat si apoi revandut, din motive de igiena corporala.

2. Completati cu atentie formularul de mai sus, verificati corectitudinea datelor. Trimiteti formularul.

3. Ambalati produsul in sacul de plastic initial si cutia de carton originala, sau asemanatoare de aceeasi calitate si volum. Legati cutia cu banda adeziva astfel incat praful si umezeala sa nu patrunda la produs pe durata transportului. Puneti si documentele care l-au insotit (factura fiscala, instructiunile de utilizare si declaratia de conformitate si garantie).

4. Veti primi prin SMS, in maxim 24 ore, adresa unde puteti returna produsul.

5. Dupa primirea SMS-ul cu adresa de livrare chemati un curier rapid (nu Posta Romana).

6. Returul nu este gratuit. Consumatorul are obligatia de a suporta costurile directe legate de returnarea produselor conf. O.U.G. 34/2014, art. 14, alin. (2) sau cap G. Politica de returnare, alin. 15 si celelalte. Trimiteti coletul cu ramburs 0 (zero).

7. Trimiteti-ne prin SMS (la numarul prin care am confirmat comanda/livrarea/adresa de retur) numele curieratului si numarul de awb.

8. Confirmarea noastra de receptie a returului se transmite in scris pe email sau SMS in termen de 48 de ore de la primirea si verificarea coletului conform cu datelor stiplulate in capitolul G. Politica de returnare.

9. Rambursarea contravalorii produsului se face in cel mult 14 zile de la data la care am receptionat produsul returnat conf. cap. G. Politica de returnare, alin. 13 si celelalte.

10. Vom refuza coletele pentru care nu ati facut solicitare prealabila.

11. Vom refuza coletele trimise prin Posta Romana.



--

Sunt de acord cu cerintele din Politica de returnare .

22-05-2019