Coș de cumpărături

Formular retur la produsele Voinicel.ro

28. Formular retur de produs

 

NU UITATI: Asigurati-va ca produsul pe care vreti sa-l returneti indeplineste conditiile de retur .

    I. FORMULAR ONLINE DE RETUR

    Va informez, prin prezenta, cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea produsului primit.

    Numele si prenumele clientului:

    Adresa de email:

    Numarul de telefon:

    Voi returna prin curier rapid: Fan Courier ExpressAlt curier, va trimit SMS

    Denumire produs returnat:

    Cantitate produs returnat:

    Numarul facturii:

    Data facturii:

    Data primirii produsului prin curierat:

    Motivul returului (doar optional):

    Titularul contului (puteti fi dvs. sau o persoana de incredere in cazul ca nu aveti cont/card):

    IBAN:

    Banca:

    II. VA COMUNIC CA PRODUSUL INDEPLINESTE URMATOARELE CONDITII DE RETUR:

    A. Produsul este transmis in termenul legal (nu mai tarziu de 14 zile calendaristice intre primirea si trimiterea lui de client)?Da, este trimis in termenul legalNu este trimis in termenul legalNu stiu, nu mai am factura

    B. Produsul este in ambalajul de carton original? Da, in ambalajul originalNu, in ambalaj similar

    C. Produsul este ambalat in sacul de plastic original? Da, in sacul originalNu, in sac similarFara sac, direct in cutie

    D. Ambalajul este bine legat cu banda adeziva? Da, bine legatNuNu stiu

    E. Returul este insotit de factura fiscala originala+instructiunile de folosire? Da, are toate documenteleNu, le-am pierdut si nu pot face dovada de unde am achizitionat

    F. Produsul este in starea initiala in care a fost livrat? adica nu prezinta urme de machiaj, creme, grasimi, deodorant, pete, destramari, etichete murdare sau rupte, huse spalate, huse calcate, urme de uzura sau sifonare prin purtare, par uman sau de animale, rupturi, sange... conf. capitolului G. Politica de returnare)? Da, este in starea initiala asa cum l-am primitNu, nu este in starea initiala

    Daca produsul nu respecta fiecare din conditiile de mai sus atunci NU RETURNATI!

    G. Plata transportului este la clientul expeditor si fara solicitare de ramburs? Da, la expeditor, ramburs zero, valoare declarata zero

    H. Se pot comunica datele de expeditie de retur (AWB, firma curierat)? DaNuNu stiu

    J. Ati cumpara un produs returnat? DaNuNu ma intereseaza

    Alte informari legate de retur:

    III. IMPORTANT (extras din capitolul G. Politica de returnare):

    1. Nu acceptăm returul produselor ce tin de igiena personala care au fost desigilate si testate de consumator si anume: fețele de pernă, lenjeriile de pat, pilotele si aparatorile de pat. Motivul refuzului returului tine de protecția sănătății si igienei clienților nostri. Produsul trebuie sa fie IN ACEEASI STARE IN CARE A FOST LIVRAT (in ambalajele originale -cutie si sac de plastic- cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Produsele care prezinta urme de machiaj, creme, grasimi, deodorant, pete, destramari, fire rupte, taieturi, etichete murdare sau rupte, huse spalate, huse calcate, urme de uzura sau sifonare prin purtare, par uman sau de animale, rupturi, sange, sau sunt utilizate in alte conditii decat cele prevazute in certificatul de garantie si in instructiunile de intretinere, NU SE POT RETURNA si nu vor fi rambursate sumele pentru produsele sau componentele ale produselor care nu sunt in aceeasi stare in care au fost livrate.

    2. Completati cu atentie formularul de mai sus, verificati corectitudinea datelor. Trimiteti formularul.

    3. Ambalati produsul in sacul de plastic initial si cutia de carton originala, sau asemanatoare de aceeasi calitate si volum. Legati cutia cu banda adeziva astfel incat praful si umezeala sa nu patrunda la produs pe durata transportului. Puneti si documentele care l-au insotit (factura fiscala, instructiunile de utilizare si declaratia de conformitate si garantie).

    4. Dupa trimiterea formularului, primiti automat pe email adresa unde puteti returna produsul. De asemenea o copie a acestui formular asa cum l-ati completat.

    5. Dupa primirea email-ului cu adresa de livrare chemati in aceeasi zi un curier rapid (nu trimiteti prin Posta Romana). Daca doriti, puteti suna la: 021 9336 (Fan Courier) sau 031.824.9090 (DPD Romania) de Luni - Vineri 09.00 - 17.00. sau la curierul care v-a livrat produsul.

    6. Returul nu este gratuit. Consumatorul are obligatia de a suporta costurile directe legate de returnarea produselor conf. O.U.G. 34/2014, art. 14, alin. (2) sau cap G. Politica de returnare, alin. 15 si celelalte. Trimiteti coletul cu ramburs 0 (zero).

    7. Trimiteti-ne prin SMS sau email (la numarul prin care am confirmat comanda/livrarea/adresa de retur) numele curieratului si numarul de awb.

    8.Confirmarea noastra de receptie a returului se transmite in scris pe email conform cu datelor stiplulate in capitolul G. Politica de returnare.

    9. Rambursarea contravalorii produsului sau componentelor returnate in starea initiala in care au fost primite se face in cel mult 14 zile de la data la care ati trimis produsul returnat conf. cap. G. Politica de returnare, alin. 14 si celelalte.

    10. Vom refuza coletele pentru care nu ati facut solicitare prealabila.

    11. Vom refuza coletele pentru care nu indeplinesc conditiile de mai sus.

    12. Vom refuza coletele trimise prin Posta Romana.

    13. Verificati corectitudinea datelor pe care le transmiteti.

    --




    04-03-2020