Coș de cumpărături

Anulare comanda

27. Anulare comanda sau solicitare de comanda

O comanda plasata pe site-ul Voinicel.ro poate fi anulata de client in scris, prin e-mail sau SMS la adresele din Telefoane utile. Anularea comenzii este valabila doar daca aceasta se comunica cel tarziu a doua zi la ora 12°°, data SMS-ului sau e-mail-ului iar produsul nu a plecat de la noi. Dupa aceasta data se aplica cerintele din capitolul G. Politica de returnare. Nu puteti anula o comanda aflata in livrare spre destinatar, deci pe care nu ati receptionat-o.

Alte motive intemeiate de anulare a solicitarii de comanda sau a comenzii sunt:

– clientul nu raspunde la SMS sau telefon sau email la momentul expedierii produselor si nu avem confirmarea ca produsele mai pot fi receptionate;
– termenele de livrare solicitate de client sunt mai mici decat termenele de livrare minimale propuse de noi, in consecinta nu pot fi atinse;
– datele de livrare (telefon, adresa, email…) sunt incomplete, gresite sau false;
– client aflat la mare distanta de aria de acoperire a Fan Courier (peste 20Km) sau incidenta transportului pana la destinatie depaseste 10% din valoarea produselor din solicitarea de comanda. Este posibil sa solicitam plata in avans pentru produs si /sau transportul actualizat;
– comenzi in asteptare, neachitate online, desi clientul a bifat plata online cu cardul bancar dar nu a finalizat plata, deci nu avem confimarea platii din Libra Bank;
– produse lipsa/indisponibile in stoc sau produse cu preturi zero / pret eronat;
– nerespectarea cerintelor din capitolul G. Politica de returnare duce la anularea comenzilor/livrarilor viitoare;
– consumatorul care nu-si ridica/preia produsele comandate si nu plateste transportul pentru retur, va fi refuzat, pe viitor, pentru alte livrari.
– incalcarea sau tentativa de incalcare a unor cerinte din prezentul document care ar putea genera costuri suplimentare nejustificate AltConcept srl.